مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:352022-12-27سياسي

جامعه باید از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیرد


باید در این برهه حساس از زمان با بیان شخصیت و سیره و روش و منش و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، جامعه را به الگوگیری از ایشان دعوت کنیم.

- بوشهر- امام جمعه دیر گفت: باید در این برهه حساس از زمان با بیان شخصیت و سیره و روش و منش و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، جامعه را به الگوگیری از ایشان دعوت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح سه شنبه در آیین قرائت زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: هدف از بزرگداشت ایام فاطمیه عمل به دستور قرآن مبنی بر مودت اهل بیت و تعظیم شعائر الهی است.

امام جمعه دیر افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها شهیده است و ما همانگونه که برای شهدای خود یادواره برگزار می کنیم، به یاد اولین شهیده راه ولایت هم مراسم می گیریم.

وی افزود: در موقعیتی که دشمن سعی می کند برای زنان و دختران ما الگوی کاذب و بدلی معرفی می کند چرا ما فاطمه سلام الله علیها را به عنوان الگو معرفی نکنیم.

حسینی بیان کرد: باید در این برهه حساس از زمان با بیان شخصیت و سیره و روش و منش و سبک زندگی آن حضرت، جامعه را به الگوگیری از ایشان دعوت کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان شعار زن، زندگی و آزادی را سر می دهند بعد هم یک زن بدکاره و بدپیشه را به عنوان رییس جمهور آینده ایران معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه باید از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیرد

جامعه باید از حضرت فاطمه زهرا (س) الگو بگیرد