مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 22:252022-12-26پزشكي

نگهداری 460 مددجو در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت


مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با بیان اینکه 460 سالمند و معلول در آسایشگاه نگهداری می شوند، گفت: 260 تن از این مددجویان، بی سرپرست هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی حسینی امروز در نشست مشترک با بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از همه متولیان در امر تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه به ویژه قشر سالمندان و معلولان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان همیشه بازوی قابل اتکا برای آسایشگاه معلولین رشت و مددجویان آن بوده است.

  وی با بیان اینکه 460 سالمند و معلول در آسایشگاه نگهداری می شوند، افزود: 260 تن از این مددجویان، بی سرپرست هستند.

  مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اشاره به حسن توجه آیت الله رییسی به قشر سالمند و معلولان و سرکشی وی از کهریزک گفت: در آسایشگاه کهریزک یک هزار و 300 مددجو در مقیاس جمعیت 13 میلیونی نگهداری می شوند، در حالی که در استان گیلان با جمعیت 2 میلیون و 500 هزارنفری، به 460 مددجو خدمات مراقبتی و توان بخشی ارائه می شود، ازاین رو باید توجه مسؤولان به آسایشگاه بیشتر باشد.

  حسینی، مردم گیلان و نیکوکاران آن را بسیار مهربان و اجتماعی توصیف کرد و برای حفظ و افزایش کمی و کیفی خدمات مددجویان، یاری و مساعدت مسئولان و مردم نیکوکار را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری 460 مددجو در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت

نگهداری 460 مددجو در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت