مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 20:302022-12-26اقتصادي

جمع آوری مدارس کانکسی در استان سمنان/ اعتبارات لازم تأمین می شود


وزیر آموزش و پرورش کابینه سیزدهم، گفت: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای 10 نفر در استان سمنان برای جمع آوری کامل این مدارس، اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه نرخ بازگشت سرمایه در دوره ابتدایی به صورت آنی بیش از 15 درصد است، تاکید کرد: در حوزه اقتصاد آموزش باید گفت بعد از بخش معدن، آموزش و پرورش نسبت به مصرف واسطه خود، بازدهی بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه مهارت پایه در دوره آموزش عمومی برای دانش آموزان ما تبدیل به ملکه ذهن و فرهنگ برای آنان نشده است که باید برای تقویت مهارت های پایه تلاش کنیم، افزود: شرکت های دانش بنیان عامل نجات ما از بهره وری منفی در سطح کشور هستند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در آموزش ابتدایی باید شاکله های دانش آموزان از نظر توانایی های شناختی، پژوهشی، آموزشی و … به خوبی تقویت شود، تاکید کرد: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای 10 نفر استان برای جمع آوری کامل این مدارس، اختصاص می یابد.

نوری با بیان اینکه پیگیری برای تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی، تجهیزات مناطق محروم، ملی استانی، سرمایشی گرمایشی، تخریبی و … استان انجام خواهد شد، بیان کرد: رتبه بندی معلمان برای افزایش کارآمدی و کیفیت و ارتقا شایستگی های معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری مدارس کانکسی در استان سمنان/ اعتبارات لازم تأمین می شود

جمع آوری مدارس کانکسی در استان سمنان/ اعتبارات لازم تأمین می شود