مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:452022-12-26سياسي

توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر دنبال می شود


رییس جمعیت مامایی استان بوشهر از شروع فعالیت جمعیت مامایی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقش پر رنگ حرفه مامایی در سلامت زنان و کودکان و دستیابی به سیاست های نوین فرزند آوری و جوانی جمعیت در جامعه و نیاز مبرم استان به یک تشکل حرفه ای منسجم، پس از سال ها تلاش و پیگیری مستمر توانستیم فعالیت جمعیت مامایی را آغاز کنیم.

رییس هیئت مدیره جمعیت مامایی استان بوشهر تصریح کرد: این جمعیت به منظور اعتلای سطح دانش و توانمندسازی ماماها در جهت رسیدن به اهداف این حرفه که همانا سلامت زنان و کودکان این سرزمین است تشکیل شده است.

وی بابیان اینکه در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره جمعیت مامایی، اهداف این جمعیت مشخص شد گفت: توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر در راستای فرمایشات معظم رهبری، در خصوص جوانی جمعیت و فرزند آوری و ایجاد بستر مناسب جهت رشد فردی و تحکیم خانواده از مهم ترین اهداف جمعیت مامایی است.

رییس هیئت مدیره جمعیت مامایی استان بوشهر گفت: کوشش در مسیر ارتقای آموزشی و علمی ماماها به منظور ارائه بهتر خدمات به مادران و کودکان کم برخوردار جهت سیادت و خودکفایی جامعه و تلاش پیگیر در جهت تأمین نیازهای بهداشتی – درمانی و آموزشی جامعه با بهره گیری از نظرات متخصصین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر دنبال می شود

توانمندسازی علمی ماماهای استان بوشهر دنبال می شود