مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 16:052022-12-26اجتماعي

جاذبه هایی که فقط در تهران می توانید ببینید


تهران پایتخت ایران، جاذبه های طبیعی، تاریخی و مراکز تفریحی متعددی را در خود جای داده است؛ دیدنی هایی که نظیر آن ها را در دیگر شهرهای کشور نخواهید یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، تهران پرجمعیت ترین شهر و پایتخت ایران است؛ شهری که پیشینه زندگی در آن به هزاران سال قبل بازمی گردد.

جاذبه های تاریخی از موزه ها گرفته تا کلیساها، کاخ ها و مساجد و جاذبه های طبیعی نظیر پارک های جنگلی از جاهای دیدنی تهران هستند؛ البته در سال های اخیر، مراکز تفریحی بسیاری نیز در این شهر احداث شده اند که امروزه از پرطرفدارترین نقاط تهران در میان گردشگران به شمار می آیند.

در ادامه با ما همراه باشید تا به پیشنهاد سایت کجارو با برخی از بهترین جاهای دیدنی تهران آشنا کنیم؛ جاذبه هایی که به احتمال زیاد در دیگر شهرهای کشور وجود ندارند و تنها در تهران می توان آن ها را دید.

برج میلاد برج میلاد با ارتفاع 435 متر، ششمین برج مرتفع مخابراتی در جهان است؛ برجی با بخش های مختلف اداری، تجاری و گردشگری که آن را به عنوان نماد شهر تهران و قطب گردشگری پایتخت می شناسند.

در حال حاضر، برج میلاد تنها شامل سازه برج نیست و منطقه وسیعی از محوطه اطراف برج با تأسیسات مخابراتی، مراکز تجاری، رستوران ها، خدمات پذیرایی، مرکز همایش ها، موزه ها و خدمات گردشگری و تفریحی دیگر را نیز شامل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه هایی که فقط در تهران می توانید ببینید

جاذبه هایی که فقط در تهران می توانید ببینید