مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:352022-12-26سياسي

ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان های گیلان ضرورت دارد


معاون قضایی دادگستری گیلان با بیان اینکه ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان های گیلان ضرورت دارد، گفت: استخراج مصالح بستر رودخانه ها از مبادی قانونی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیف الله مسرور در نشست ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان های گیلان با اشاره به اینکه تکلیف مصالح استخراج شده از لایروبی رودخانه ها و استخرها باید از طریق مبادی قانونی مشخص شود اظهار کرد: ناظر قانونی این کار هنوز مشخص نیست کدام دستگاه است و چه افرادی باید کار نظارت بر این مصالح را انجام دهند.

مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب گیلان نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه لایروبی رودخانه ها و آب بندان های استان به نفع کشاورزی است، اما دستگاه های مربوطه مانند آب منطقه ای و صمت باید بر اساس موارد قانونی تکلیف پیمانکاران این طرح ها را مشخص کنند اضافه کرد: این نظارت ها سبب می شود تا مصالح به دست آمده که بیت المال است حیف و میل نشود.

مسعود کاظمی معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز با اشاره به اینکه می توان از آب بندان ها دو منظوره استفاده کرد گفت: اگر آب بندان ها لایروبی شود می توان در فصل زراعی برای آبیاری شالیزارها در فصول غیر کشاورزی برای پرورش ماهی از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان های گیلان ضرورت دارد

ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان های گیلان ضرورت دارد