مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:302022-12-26سياسي

50 مبلغ و مبلغه آماده جهاد تبیین در مدارس دزفول هستند


رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در برهه کنونی برای قشر نوجوان و جوان، گفت: 50 مبلغ و مبلغه آماده جهاد تبیین در مدارس دزفول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احسان خاکی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست کمیته فرهنگی شورای فرهنگ عمومی دزفول که در نهاد امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه هایی همچون مسابقه های متنوع، دل نوشته، تولید کلیپ، پادکست، موشن گرافی و… تدارک دیده شده است.

وی خواستار برگزاری یک مراسم ویژه برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شد و افزود: دزفول پایتخت مقاومت است و پیشنهاد می شود یک مراسم خاص در شب شهادت حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله برگزار شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بیان کرد: برنامه ای با عنوان نسل سلیمانی ها طراحی کردیم که با توجه به اینکه در این ایام دانش آموزان درگیر امتحانات هستند، تلاش می شود تا این برنامه در دزفول اجرا شود چرا که اجتماع های این چنینی برای دانش آموزان می تواند هجمه دشمن در این قشر را خنثی کند.

خاکی از آمادگی 50 مبلغ و مبلغه برای جهاد تبیین در مدارس دزفول خبر داد و تاکید کرد: در این میان برخی راویان که مدافع حرم بوده اند برای دانش آموزان در مدارس سخنرانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 مبلغ و مبلغه آماده جهاد تبیین در مدارس دزفول هستند

50 مبلغ و مبلغه آماده جهاد تبیین در مدارس دزفول هستند