مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:252022-12-26اقتصادي

بسته بندی هوشمند؛ تلاش شرکت دانش بنیان قمی برای خاص بودن


رییس هیئت مدیره شرکت نانو فیدار نیکان پارس عنوان کرد: در زمینه تولید بسته بندی هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی با هدف افزایش ماندگاری و کنترل افت ویتامین ها و همچنین در زمینه تولید افزودنی های آنتی باکتریال برای مصارف صنایع بسته بندی، - ایسنا/قم رییس هیئت مدیره شرکت نانو فیدار نیکان پارس عنوان کرد: در زمینه تولید بسته بندی هوشمند مواد غذایی و محصولات کشاورزی با هدف افزایش ماندگاری و کنترل افت ویتامین ها و همچنین در زمینه تولید افزودنی های آنتی باکتریال برای مصارف صنایع بسته بندی، صنایع پلیمر و برای پوشش های گلخانه که علاوه بر ایجاد خاصیت آنتی باکتریالی به خروج رطوبت از داخل گلخانه ها کمک می کند فعالیت داریم.

با توجه به اهمیت پرداختن به موضوع تولید و به خصوص تولید های دانش بنیان که اساس رشد واقعی کشور در عرصه های فنی، اقتصادی و نیروی انسانی است، خبرگزاری ایسنا از ابتدای سال اقدام به ایجاد فضای معرفی نخبگان استان در زمینه های مختلف به ویژه فن آوران دارد.

در راستای ادامه رویکرد معرفی شرکت های موفق قمی در زمینه تولید و ارایه محصولات دانش بنیان به سراغ یکی از این تولیدگران رفتیم.

متن این گفتگو در ذیل آمده است: ایسنا: خودتان را معرفی کنید و در مورد فعالیت شرکت و تولیدات آن توضیحاتی را ارائه دهید؟ حمیدرضا بیات رییس هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته بندی هوشمند؛ تلاش شرکت دانش بنیان قمی برای خاص بودن

بسته بندی هوشمند؛ تلاش شرکت دانش بنیان قمی برای خاص بودن