مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:452022-12-26دانش

آغاز پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان زنجان


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با ظرفیت بیش از 5 هزار در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می کند.

- میرنریمان یوزباشی ظهر امروز (5 دی ماه) در نشست خبری که در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان برگزار شد، در رابطه با آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی زنجان، اظهار کرد: امسال ظرفیت پذیرش دانشجو این دانشگاه، 5 هزار و 464 نفر بوده که 4 الی 14 دی ماه در مقطع کارشناسی و 7 الی 17 دی ماه نیز در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش خواهد شد.

وی در رابطه با تعداد رشته های مورد پذیرش دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان، افزود: تعداد کل رشته پذیرش بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی استان، 90 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی خواهد بود که معمولا 60 درصد در مقطع کاردانی و 40 درصد در مقطع کارشناسی است.

این مسئول با اشاره به 6 مرکز دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان، تصریح کرد: اکنون 142 رشته در حال اجرا بوده که 76 رشته کاردانی و 46 رشته کارشناسی است و در حال حاضر 2886 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 1550 نفر مقطع کاردانی و یک هزار و 336 مقطع کارشناسی هستند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان با اشاره به همکاری 812 مدرس در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان، گفت: 50 درصد مدرسان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان زنجان

آغاز پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان زنجان