مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:302022-12-26حوادث

مرگ 3 کارگر معدن در حادثه انفجار در استراحتگاه معدنکاران دامغانی


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان از مرگ سه کارگر معدن در حادثه انفجار در استراحتگاه کارگران خبر داد و گفت: متاسفانه امروز یکی از مصدومان حادثه انفجار در اتاقک استراحت کارگران معدن دامغان در بیمارستان جان باخت و تعداد جان باختگان این حادثه به سه نفر رسید.

- ایسنا/سمنان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان از مرگ سه کارگر معدن در حادثه انفجار در استراحتگاه کارگران خبر داد و گفت: متاسفانه امروز یکی از مصدومان حادثه انفجار در اتاقک استراحت کارگران معدن دامغان در بیمارستان جان باخت و تعداد جان باختگان این حادثه به سه نفر رسید.

حمید صالحی دوشنبه 5 دی ماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حادثه ساعت ساعت 13 و 45 دقیقه روز گذشته در اتاقک استراحت کارگران معدن فلورین دامغان گزارش شد و در همان روز حادثه دو نفر از کارگران جان باختند.

وی بااشاره به چگونگی وقوع این حادثه اضافه کرد: هفت نفر از کارگران پس از پایان ساعت کاری در اتاق در حال استراحت و طبخ غذا بودند، بخاری این مکان از نوع قطره ای گازوییل سوز بود و کپسول گاز داخل اتاقک وجود داشت.

وی ادامه داد: نشتی کپسول و شعله زیاد بخاری باعث اشتعال و انفجار شد که شدت انفجار باعث آتش سوزی و آسیب به کارگران شد به طوری که دو کارگر در دم فوت کردند و پنج نفر دچار مصدومیت و راهی بیمارستان ولایت دامغان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 3 کارگر معدن در حادثه انفجار در استراحتگاه معدنکاران دامغانی

مرگ 3 کارگر معدن در حادثه انفجار در استراحتگاه معدنکاران دامغانی