مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:302022-12-26سياسي

گله مندی از وزیر نفت به دلیل حضور نیافتن در دانشگاه نفت


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نفت گفت: جای سئوال و البته تعجب است که چرا مسئولان و از جمله وزیر نفت با وجود حضور در خوزستان، حاضر نمی شود به سئوالات دانشجویان نفت پاسخ دهند.

- علی صنیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دانشگاه صنعت نفت یکی از دانشگاه های راهبردی کشور است که چهار دانشکده در شهرهای اهواز، آبادان، محمودآباد مازندران و تهران دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان قطب انرژی و قلب حقیقی صنعت نفت است، ستاد اصلی این دانشگاه در خوزستان و آبادان مستقر است که نیازهای دانشگاه در بخش فنی – صنعتی را در هشت دهه گذشته تأمین کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت ادامه داد: دولت روحانی در هشت سال گذشته به شکل عمدی و با هدف تضعیف صنعت نفت و از بین بردن استقلال و پایداری صنعت نفت در مقابل تحریم های ظالمانه، به دستور شخص زنگنه دانشگاه را تضعیف و با بی ادبانه ترین شکل ممکن دانشگاه را از مرجعیت علمی تنزل داد.

وی بیان کرد: زنگنه اصولاً با دانشگاه و استقلال علمی و توانمندسازی مجموعه نفت تقابل داشت و می دانست برای اینکه صنعت نفت را وابسته به غرب سازد باید دانشگاه را نابود کند، برای همین در هشت سال دولت روحانی، زنگنه شدیدترین تحریم ها را علیه دانشگاه صنعت نفت اعمال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله مندی از وزیر نفت به دلیل حضور نیافتن در دانشگاه نفت

گله مندی از وزیر نفت به دلیل حضور نیافتن در دانشگاه نفت