مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:502022-12-26سياسي

شیبانی الگویی برای نسل های امروز و آینده و حجتی برای مسئولین کشور است


به صورت قطع و یقین، مرحوم شیبانی یک الگوی بسیار شایسته برای نسل های امروز و آینده و حجتی برای مسئولین کشور است که همه وجودش را وفق اسلام و انقلاب کرد و در مسیر تحقق آن هزینه داد.

- شهردار پایتخت گفت: به صورت قطع و یقین، مرحوم شیبانی یک الگوی بسیار شایسته برای نسل های امروز و آینده و حجتی برای مسئولین کشور است که همه وجودش را وفق اسلام و انقلاب کرد و در مسیر تحقق آن هزینه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت و یادبود یار دیرین و صدیق انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبری معظم، مرحوم عباس شیبانی، صبح امروز - دوشنبه 5 دی 1401 - در مسجد شیخ فضل الله نوری شهرداری تهران با حضور زاکانی شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران برگزار شد و مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اشاره به خلوص، صفا، ساده زیستی و شهامت مرحوم شیبانی اظهار کرد: در دوران ساواک و طاغوت شرایط زندانی شدن مرحوم شیبانی آغاز شد و در خفقان آن روز از چیزی نمی هراسید و با شجاعت سخنانش را بیان می کرد.

وی با بیان اینکه ایشان قبل از پیروزی انقلاب از زندان آزاد شد و فعالیت های خود را شروع کرد و اولین جلسه شورای انقلاب در منزل ایشان تشکیل شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب مدتی کوتاه در وزارت کشاورزی و بعد در مجلس شورای اسلامی 20 سال به عنوان نماینده مردم تهران حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیبانی الگویی برای نسل های امروز و آینده و حجتی برای مسئولین کشور است

شیبانی الگویی برای نسل های امروز و آینده و حجتی برای مسئولین کشور است