مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:102022-12-26اقتصادي

سهمیه بندی یک ماهه نهاده ها درست نیست/ توقف صادرات تخم مرغ


رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به اینکه سهیمه بندی نهاده ها به صورت یک ماهه در سامانه بازارگاه درست نیست، زیرا مرغدار باید همیشه ذخیره داشته باشد، - رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به اینکه سهیمه بندی نهاده ها به صورت یک ماهه در سامانه بازارگاه درست نیست، زیرا مرغدار باید همیشه ذخیره داشته باشد، گفت: این سهیمه بندی باعث شده تا مرغداران برای تامین نهاده های مورد نیاز خود به بازار آزاد مراجعه کنند.

ناصر نبی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از حدود یک ماه پیش سهمیه واحدهای مرغ تخمگذار را یک ماهه کرده اند، گفت: تا قبل از این مرغداران می توانستند برای دو تا سه ماه نهاده خریداری کنند اما حالا در سامانه بازارگاه امکان خرید برای یک ماه وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر مرغداری امروز در سامانه بازارگاه نهاده سفارش دهد حدود 2 تا 3 هفته بعد نهاده به دستش می رسد به همین جهت مرغداران مجبور شده اند نهاده مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه کنند.

همچنین مقدار نهاده را نیز در این سامانه کم کرده اند و سویا به 22 درصد رسیده است.

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به اینکه سهمیه بندی یکماهه درست نیست و مرغدار باید همیشه ذخیره داشته باشد، گفت: قیمت سویا در بازار آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بندی یک ماهه نهاده ها درست نیست/ توقف صادرات تخم مرغ

سهمیه بندی یک ماهه نهاده ها درست نیست/ توقف صادرات تخم مرغ