مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:462022-12-26سياسي

وداع دانشجویان سمنانی با لاله خوش نام زهرایی+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، روحانیون، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، استادان، همکاران و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد.

در این آیین باشکوه، وداع و تجدید میثاق با پیکر مطهر و لاله خوش نام زهرایی در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) انجام گرفت و تلاوت قرآن، سخنرانی، روایتگری، مداحی و مرثیه خوانی از دیگر بخش های این مراسم بوده است.

همه مدیون خون شهدا هستیم رضا نقدی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت جان سوز ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) از برگزارکنندگان این مراسم باشکوه قدردانی کرد و گفت: این گونه کارهای فرهنگی که توسط دانشجویان انجام می شود، ماندگار و تأثیرگذار است.

وی افزود: ایام فاطمیه، روزهای حزن اهل بیت (ع) در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت، حضرت زهرای مرضیه (س) و روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع دانشجویان سمنانی با لاله خوش نام زهرایی+ تصاویر

وداع دانشجویان سمنانی با لاله خوش نام زهرایی+ تصاویر