مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:452022-12-26اقتصادي

برگزاری آزمون نظام مهندسی در روزهای 8 و 9 دی


بنا به گفته مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای 8 و 9 دی با مشارکت 157 هزار نفر در هفت رشته مهندسی و در 80 شهر و 104 حوزه امتحانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد مانی فر درخصوص برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در هفت رشته مهندسی که در روزهای آتی برگزار خواهد شد اظهار کرد: در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجموعه آزمون های نظام مهندسی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در روزهای 8 و 9 دیماه سال جاری در 80 شهر و 104 حوزه امتحانی برگزار می شود.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با یادآوری اینکه آزمون برای 8 دیماه در دو نوبت صبح و عصر و برای 9 دیماه در نوبت صبح برگزار می شود، افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در 7 رشته مهندسی برگزار می شود که برای رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در صلاحیت های طراحی (محاسبات)، نظارت، اجرا و در رشته معماری در صلاحیت های نظارت و اجرا و در رشته های نقشه برداری و ترافیک به صورت عمومی خواهد بود.

مانی فر با اشاره به ثبت نام حدود 157 هزار نفر داوطلب توضیح داد: در این دوره از آزمون ها 78 درصد از شرکت کنندگان را آقایان و حدود 22 درصد از آنها را بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون نظام مهندسی در روزهای 8 و 9 دی

برگزاری آزمون نظام مهندسی در روزهای 8 و 9 دی