مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:402022-12-26سياسي

چطور انرژی منفی فضای مجازی را از خودمان دور کنیم؟/لیست سیاه تهیه کنید


ذهن ما برای عبور هر خبر مثبت و منفی از مغز، فیلتری تعیین نکرده و به همین دلیل است که گاه بدون اینکه بدانیم چرا> حال دلمان بد می شود، دلشوره می گیریم و اگر علتش را هم از ما بپرسند، - گروه زندگی ـ فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که این روزها خیلی از ما بیش از حد درگیرش هستیم و شاید نسبت به آن اعتیاد هم پیدا کردیم، هم اثرات مثبت دارد و هم منفی.

یعنی هم اطلاعات به ما می دهد و هم اینکه تأثیرات منفی اش به ویژه برای گروه سنی کودک و نوجوان زیاد است، منتهی چون اثرات منفی آن با چشم دیدنی نیست خیلی ها شاید باور نکنند که بسیاری از  مشکلات و غم و غصه هایشان از حضور زیادشان در این فضاها نشأت می گیرد.

*آماری از معتادان مجازی  طبق تحقیقات داخلی و پژوهش ها علت بسیاری از آسیب های فضای مجازی و اینترنت اعتیاد پیدا کردن به آن است.

در واقع نتایج پژوهش ها در کشور ما نشان می دهد که بیشتر استفاده کنندگان از اینترنت، جوانان هستند و بر اساس آمار،  35 درصد آنها در چت روم ها حضور دارند، 28 درصد به بازی های اینترنتی می پردازند، 30 درصد برای چک کردن پیام های الکترونیکی و 25 درصد نیز برای جستجو در شبکه های جهانی حضور پیدا می کنند.

  اعتیاد به اینترنت و درگیر شدن با آن می تواند عامل بسیاری از مشکلات جدی خانوادگی، تحصیلی و روانی  باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور انرژی منفی فضای مجازی را از خودمان دور کنیم؟/لیست سیاه تهیه کنید

چطور انرژی منفی فضای مجازی را از خودمان دور کنیم؟/لیست سیاه تهیه کنید