مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:152022-12-26دانش

پذیرش دانشجو در دو بین رشته ای جدید در حوزه منابع طبیعی از مهرماه


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران از پذیرش اولین دوره دانشجو در مقطع ارشد دو رشته جدید بین رشته ای «مدیریت مناطق ساحلی» و «فناوری و کارآفرینی پایدار در منابع طبیعی» از مهر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، مهدی قربانی رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در مراسم بزرگداشت هفتادمین یادبود استاد کریم ساعی بنیان گذار علوم نوین منابع طبیعی در ایران، با اشاره به نقش ویژه این استاد فقید در ایجاد تشکیلات منابع طبیعی امروز کشور، یادآور شد: با پیگیری های مجدانه استاد کریم ساعی در سال 1321 اداره جنگل بانی کشور تشکیل شد که نقش مهمی در منابع طبیعی کشور داشت.

در حوزه آموزش در منابع طبیعی نیز با تلاش استاد ساعی، بخش جنگل در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران راه اندازی شد که نقش مهم آن در برنامه های آموزش منابع طبیعی در کشور روشن است.

نقش آفرینی نهاد دانشگاه در تدوین برنامه هفتم رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در ادامه سخنان خود، با تاکید بر نقش آفرینی نهاد دانشگاه در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور گفت: دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران به عنوان نخستین و مهمترین واحد آموزش عالی منابع طبیعی با تبعیت از سیاست های دانشگاه تهران و با الهام از شعار دانشگاه تهران مبنی بر جهاد علمی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در دو بین رشته ای جدید در حوزه منابع طبیعی از مهرماه

پذیرش دانشجو در دو بین رشته ای جدید در حوزه منابع طبیعی از مهرماه