مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:302022-12-26اجتماعي

زیرگذر بهرام مصیری ورامین تعریض می شود/ آغاز عملیات از 9 دی


با پیگیری های انجام گرفته، عملیات تعریض زیرگذر بهرام مصیری از تاریخ 9 دی ماه به مدت یک هفته توسط راه آهن جمهوری اسلامی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه ورامین صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان ورامین اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته عملیات تعریض زیرگذر بهرام مصیری از تاریخ 9 دی ماه به مدت یک هفته توسط راه آهن جمهوری اسلامی اجرا می شود.

وی گفت: به دلیل اجرای این طرح عمرانی، محدودیت های ترافیکی در مسیر شهرک صنعتی خیرآباد ایجاد می شود و مسیرهای جایگزین ورودی و خروجی معرفی می شود .

فرماندار ویژه ورامین افزود: عوامل راهور در طول مدت اجرای این طرح عمرانی در طول مسیر باید برای هدایت خودرو ها مستقر شوند.

درویشی با اشاره وضعیت ترافیک شدید در شهر ورامین بیان کرد: متأسفانه در سالیان گذشته برنامه جامع شهرسازی و نیز ترافیکی در شهر ورامین تهیه و اجرایی نشده است و اصلاح هندسی خیابان ها در مرکز شهر ورامین نیاز به بودجه های کلان دارد.

وی بیان کرد: اجرای طرح ترافیکی ویژه در ساعات پیک ترافیک می تواند تا حدودی به حل معضل ترافیک کمک کند و این طرح به طور آزمایشی در ساعات پیک ترافیکی توسط پلیس راهور در محدوده مرکزی شهر ورامین اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرگذر بهرام مصیری ورامین تعریض می شود/ آغاز عملیات از 9 دی

زیرگذر بهرام مصیری ورامین تعریض می شود/ آغاز عملیات از 9 دی