موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:052022-12-26اجتماعي

بوی نامطبوع گاز سبب تعطیلی یک مدرسه در غرب بندرعباس شد/ منشأ بو مشخص نیست


بوی نامطبوع گاز که از روز گذشته در غرب بندرعباس منتشر شده، سبب تعطیلی یک مدرسه ابتدایی شد و شدت آن طی صبح امروز بیشتر نیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بوی نامطبوع گاز که از روز گذشته در غرب بندرعباس منتشر شده، سبب تعطیلی یک مدرسه ابتدایی شد و شدت آن طی صبح امروز بیشتر نیز شده است.

محیط زیست هرمزگان نیز در این زمینه اعلام کرده که در حال بررسی منشأ این بو است و در این زمینه واحدهای صنعتی مستقر در غرب بندرعباس از جمله پالایشگاهها و دیگر واحدهای صنعتی را ملزم به بررسی کاملی در این زمینه نموده است.

شدت این بو به اندازه ای است که اولیا و معلمان مدرسه شهید احمدی روشن در شهرک ولی عصر در غرب بندرعباس که مدرسه ای ابتدایی است نیز این واحد آموزشی را تعطیل کردند.

چند روز قبل شکسته شدن خط لوله انتقال محصولات پالایشگاهی در محدوده خور خونسرخ در غرب شهر بندرعباس سبب ورود آلودگی به دریا شد که دستگاههای ذی ربط پس از 3 روز نسبت به اعلام آن اقدام کردند.

شرکت گاز هرمزگان اعلام کرده که بررسی های لازم بر روی تأسیسات خود و خطوط لوله را انجام و بوی نامطبوع ناشی از خطوط و تأسیسات این شرکت نیست ولی با این حال بوی منتشر شده شباهت زیادی با بوی گاز دارد که البته می تواند ناشی از برخی مشتقات دیگر مشابه نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی نامطبوع گاز سبب تعطیلی یک مدرسه در غرب بندرعباس شد/ منشأ بو مشخص نیست

بوی نامطبوع گاز سبب تعطیلی یک مدرسه در غرب بندرعباس شد/ منشأ بو مشخص نیست