مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:502022-12-26پزشكي

انجام 193 عمل کاشت حلزون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انجام 193 عمل کاشت حلزون از ابتدای امسال تا کنون در مراکز زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ایوب توکلیان اظهار کرد: 193 عمل کاشت حلزون از ابتدای امسال تا کنون در مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بنا بر رویکرد جدید معاونت درمان وزارت بهداشت مبنی بر ریشه کن شدن ناشنوایی، تامین پروتز ها به سرعت در حال انجام است و حتی در روزهای تعطیل عمل کاشت حلزون انجام می شود.

وی با اشاره به لیست در انتظار عمل خاطر نشان کرد: 121 پرونده تایید شده نیز در انتظار لیست عمل هستند که در صورت تامین پروتز تا اسفند ماه عمل این بیماران انجام  می شود.

توکلیان با تاکید بر اینکه زمان طلایی برای انجام عمل کاشت پروتز شنوایی در سنین کمتر از 4 سال است تصریح کرد: بر این اساس در این برنامه، اولویت کاشت حلزون برای کودکان زیر 4 سال است.

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به هزینه رایگان پروتز و عمل در بیمارستان های دولتی اظهار کرد: هزینه هر فرد جهت تامین پروتز حدود 10 هزار دلار است که با تمهیدات اتخاذ شده در وزارت بهداشت هزینه پروتز و عمل کاشت به صورت رایگان در اختیار افراد کاندید عمل قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 193 عمل کاشت حلزون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

انجام 193 عمل کاشت حلزون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد