مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:352022-12-26حوادث

عاملان هتک حیثیت 2 کاسب سرشناس شاهرودی دستگیر شدند


رییس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه عاملان هتک حیثیت دو کاسب شاهرودی دستگیر شدند، گفت: این افراد با انتشار فراخوان در اینستاگرام از مخاطبان می خواستند از این کاسبان خرید نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدرضا فداییان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی مراجعه دو کاسب شاهرودی برای هتک حیثیت در اینستاگرام موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی ها نشان داد عاملان این هتک حیثیت با انتشار فراخوان از مردم خواسته بودند تا از آنها خرید نکنند و این به آبروی آنها لطمه وارد کرده بود.

وی ضمن بیان اینکه طی تحقیقات فنی کاراگاهان عاملان شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند، افزود: متهم اصلی پس از مشاهده مستندات گفت این جریان به اغتشاشات اخیر مربوط می شود که کاسب از آنها خواسته بود مزاحم کسب و کار نشوند.

رییس پلیس فتا استان سمنان با بیان اینکه متهم با مشاهده رفتار کاسب از روی عصبانیت اقدام به انتشار مطالب کذب علیه آنها می کند، ابراز داشت: در جریان بررسی پرونده متهم دوم نیز شناسایی و احضار شد و اعلام کرد که با متهم اصلی دوست است و از روی هیجان مطالب را در صفحه شخصی خود بارگذاری کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان هتک حیثیت 2 کاسب سرشناس شاهرودی دستگیر شدند

عاملان هتک حیثیت 2 کاسب سرشناس شاهرودی دستگیر شدند