مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:302022-12-26سياسي

هفتمین دوره طرح «زائران حرم حسینی» در استان فارس برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اعزام 22نفر از کادر بهداشت و درمان به عتبات عالیات در قالب طرح «زائران حرم حسینی» خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سیدعباس موسوی، با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان، هفتمین دوره طرح زائران حرم حسینی از محل عواید موقوفات دارای درآمد مرتبط، در دی ماه جاری برگزار می شود و طی آن 22 نفر از مشتاقان زیارت ائمه اطهار (ع)، به عتبات عالیات اعزام می شوند.

  موسوی با بیان اینکه طرح زائران حرم حسینی با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان و با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف اجرا می شود، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به پاس تکریم و تجلیل از زحمات بی دریغ کادر بهداشت و درمان که جهادگونه در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا فعالیت کرد ه اند، هفتمین دوره از اجرای طرح زائران حرم حسینی را به این عزیزان اختصاص داده است.

  وی افزود: این کاروان زیارتی، امروز دوشنبه 5 دی ماه، از مقابل حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز حرکت و از طریق مرز مهران وارد کشور عراق می شود.

  مدیرکل اوقاف فارس با اشاره به تقویت برنامه های فرهنگی در طول اجرای طرح و بیان توجه به اثرات معنوی زیارت در زندگی زائران، به حضور مستمر روحانی کاروان از مبدأ حرکت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره طرح «زائران حرم حسینی» در استان فارس برگزار می شود

هفتمین دوره طرح «زائران حرم حسینی» در استان فارس برگزار می شود