مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:102022-12-26اقتصادي

جمعیت 20 هزار نفری کاراته کارگری خوزستان / به دنبال میزبانی بین المللی هستیم


رییس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان از وجود ظرفیت لازم در استان برای میزبانی از رویدادهای بین المللی خبر داد و گفت: در خوزستان جمعیتی نزدیک به 20 هزار نفر در کاراته کارگری مشغول به فعالیت هستند.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن کاراته هیات ورزش کارگری خوزستان از وجود ظرفیت لازم در استان برای میزبانی از رویدادهای بین المللی خبر داد و گفت: در خوزستان جمعیتی نزدیک به 20 هزار نفر در کاراته کارگری مشغول به فعالیت هستند.

حمیدرضا غفاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام تلاشمان این بوده است که از ظرفیت دستگاه ها و ارگان ها مثل پتروشیمی ها و بانک ها بهره مند شویم تا در استان خوزستان میزبان مسابقات بین المللی باشیم.

خوزستان حرف های زیادی برای گفتن در رشته کاراته دارد و با توجه به دسترسی که استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز کشورهای منطقه ای و اوراسیایی دارد، می توانیم میزبان خوبی برای رقابت های بین المللی در رشته کاراته کارگری باشیم.

وی با بیان اینکه زیرساخت های این میزبانی در استان خوزستان فراهم است، ادامه داد: در صورتی که شرکت های پتروشیمی در استان خوزستان راغب به همکاری باشند، برگزاری رقابت های بین المللی در استان برای آن ها چندان هزینه بر نخواهد بود و ما نیز همچنان پیگیر این موضوع هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت 20 هزار نفری کاراته کارگری خوزستان / به دنبال میزبانی بین المللی هستیم

جمعیت 20 هزار نفری کاراته کارگری خوزستان / به دنبال میزبانی بین المللی هستیم