مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:002022-12-26سياسي

توجه مجلس به تقویت بودجه دفاعی/ حقوق نیروهای مسلح افزایش می یابد


مجلس مصمم است که بودجه دفاعی کشور در سال آینده افزایش یابد و علاوه بر این، حقوق نیروهای مسلح هم باید افزایش یابد.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس مصمم است که بودجه دفاعی کشور در سال آینده افزایش یابد و علاوه بر این، حقوق نیروهای مسلح هم باید افزایش یابد.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر ضرورت تقویت بودجه دفاعی کشور در سال آینده، گفت: مجلس به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از سال های گذشته به ویژه در دوره یازدهم مصمم بوده است که اعتبارات حوزه دفاعی کشور را به صورت مناسب افزایش دهد.

وی افزود: نظر مجلس بر آن است که باید نیازهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروهای مسلح برطرف شود و برای ما مسائل امنیتی، دفاعی و توان بازدارندگی کشور اهمیت ویژه ای دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است بودجه بخش دفاعی کشور مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که باید منابع و اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های این بخش و تأمین نیازهای دفاعی و توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی نیروهای مسلح، تخصیص پیدا کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرف دیگر باید حقوق و مزایای نیروهای مسلح افزایش یابد چرا که دستمزد این افراد نسبت به سایر دستگاه ها پایین تر است و حتماً با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه مجلس به تقویت بودجه دفاعی/ حقوق نیروهای مسلح افزایش می یابد

توجه مجلس به تقویت بودجه دفاعی/ حقوق نیروهای مسلح افزایش می یابد