مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:452022-12-26سياسي

3 مدیر جهادی از نگاه استاندار گلستان/ آخرین وضعیت تخریب آب بندان های غیرمجاز


استاندار گلستان با معرفی سه مدیر موفق و جهادی در استان گلستان، گفت: نزدیک به 30 درصد از مدیران سابق در مسئولیت خود ابقاء شدند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با معرفی سه مدیر موفق و جهادی در استان گلستان، گفت: نزدیک به 30 درصد از مدیران سابق در مسئولیت خود ابقاء شدند.

علی محمد زنگانه امروز دوشنبه 5 دی ماه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به شایعات منتشر شده در خصوص تغییر و جابه جایی وی از سمت استانداری گلستان اظهار کرد: ما مأمور به تکلیف و وظیفه هستیم و تا ثانیه آخر مانند روز اول کار می کنیم، برایم مهم نیست که یک روز دیگر، یک هفته، یک ماه و یا یک سال دیگر در این مسئولیت باقی می مانم بلکه پای تعهدی که به مردم شریف گلستان داده ام خواهم ایستاد.

وی افزود: مردم گلستان در اغتشاشات اخیر نشان دادند که از بصیرت و نگرش بالایی برخوردار هستند به همین دلیل وضعیت گلستان با سایر استان ها قابل قیاس نبود، ما هر چقدر به مردم این استان خدمت کنیم باز هم کم است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه در مسئولیتم سعی کردم وارد حاشیه نشوم، بیان کرد: خیلی از افراد سعی کردند ما را درگیر حواشی کنند اما به مدیران و معاونان خود نیز اعلام کردم که گرفتار حاشیه ها نشوند، ما تاکنون به قول ها و وعده هایی که دادیم عمل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مدیر جهادی از نگاه استاندار گلستان/ آخرین وضعیت تخریب آب بندان های غیرمجاز

3 مدیر جهادی از نگاه استاندار گلستان/ آخرین وضعیت تخریب آب بندان های غیرمجاز