مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 07:452022-12-26بين الملل

حدود نیمی از آلمانی ها مخالف ارسال تانک به اوکراین هستند


نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد که تقریبا نیمی از آلمانی ها با ارسال تانک های لئوپارد2 که ساخت کشورشان است، به اوکراین مخالف هستند.

- نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد که تقریبا نیمی از آلمانی ها با ارسال تانک های لئوپارد2 که ساخت کشورشان است، به اوکراین مخالف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو برای خبرگزاری آلمان نشان می دهد، 45 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مخالف انتقال تانک های آلمانی به اوکراین هستند، تنها 33 درصد از این اقدام حمایت می کنند و 22 درصد دیگر به این پرسش پاسخی ندادند.

از نظر اولویت های حزبی، ارسال تسلیحات به اوکراین در میان رای دهندگانی از حزب سبزها، با 50 درصد حمایت و 25 درصد مخالف، قوی ترین پشتیبانی را دارد.

رای دهندگان دو حزب دیگر ائتلاف حاکم آلمان شامل 41 درصد در مقابل 40 درصد در میان رای دهندگان حزب سوسیال دموکرات و 42 درصد در مقابل 33 درصد در میان رای دهندگان حزب آزاد دموکراتیک، مخالف ارسال تانک به اوکراین هستند.

ارسال تسلیحات به اوکراین کمترین حمایت را در میان رای دهندگان اپوزیسیون آلمان دارد؛ 43 درصد مخالف و 38 درصد موافق در میان رای دهندگان اتحادیه دموکراتیک مسیحی آلمان – اتحادیه سوسیال مسیحی در بایرن، 52 درصد مخالف و 32 درصد موافق در میان رای دهندگان حزب چپ و 76 درصد مخالف و تنها 13 درصد موافق د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود نیمی از آلمانی ها مخالف ارسال تانک به اوکراین هستند

حدود نیمی از آلمانی ها مخالف ارسال تانک به اوکراین هستند