مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 06:052022-12-26ورزشي

وضعیت عجیب در انتخابات فدراسیون ورزش کارگری


دوره ریاست 4 ساله جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در حالی 5 اسفند به پایان می رسد که هنوز وضعیت او به عنوان یکی از کاندیداهای احراز پست ریاست برای شرکت در انتخابات در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش کارگری برای تصدی پست ریاست این فدراسیون در حالی 18 آبان به پایان رسید که 12 کاندیدا برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تنها سوابق مدیریتی فرهاد طلوع کیان، کمال جوانمرد، محمود علیزاده، حسن نوری، امید جوان دل و ساسان کریمی برای شرکت در انتخابات از سوی کمیسیون تطبیق سوابق مدیریتی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسید و سوابق مدیریتی جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری با 18 سال سوابق کار اجرایی و مدیریتی در ورزش کارگری برای شرکت در انتخابات مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفت.

این در حالی است که اگر رمضی صلاحیت مدیریتی نداشته است، چگونه چهار سال رییس فدراسیون بوده است؟ با توجه به این که وی یکی از مدیران اجرایی مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش کارگری است، این طور به نظر می رسد که عدم تایید صلاحیت سوابق مدیریتی او از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان سبب بروز اختلاف بین دو وزارتخانه و بلاتکلیفی در فرآیند انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عجیب در انتخابات فدراسیون ورزش کارگری

وضعیت عجیب در انتخابات فدراسیون ورزش کارگری