مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 00:052022-12-25حوادث

ماجرای گروگان گیری اعضای یک خانواده در تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزییات جدیدی از گروگان گیری در شهرک ولی عصر تهران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه ای، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: اهالی شهرک ولی عصر طی تماس تلفنی با 110 یک فقره گروگان گیری از سوی یک مرد حدوداً 40ساله را اعلام کردند.

وی با بیان این که بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رییس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: طی بررسی های اولیه مشخص شد گروگان گیر، فردی 39ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری به گروگان گرفته است.

سرهنگ موقوفه ای با بیان این که این فرد از شب گذشته در پشت بام خانه کمین کرده بود تا در موقعیت مناسب بتواند نقشه خود را عملی کند، خاطرنشان کرد: با هوشیاری و درایت و عکس العمل به موقع پلیس، اعضای این خانواده بدون کوچک ترین آسیبی از داخل منزل خارج شدند.

به گفته رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرد گروگان گیر سعی داشت خودکشی کند و به همین منظور هم اسلحه را نیم ساعت روی شقیقه خود قرار داده بود.

وی ادامه داد: مأموران با ترفندهای پلیسی و در یک عملیات منسجم، موفق به خلع سلاح متهم شدند تا ضمن این که این متهم را زنده دستگیر کنند، بتوانند وی را برای بازجویی های بیشتر به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گروگان گیری اعضای یک خانواده در تهران

ماجرای گروگان گیری اعضای یک خانواده در تهران