مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 23:102022-12-25سياسي

ترافیک گرگان روان می شود/ تاکسی های آتش نشان در خدمت ایمنی شهر


شهردار گرگان با اشاره به همدلی مثال زدنی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، گفت: با این همدلی در افقی چند ساله شاهد تبدیل شدن گرگان به کلان شهر پیشرفته خواهیم بود.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان با اشاره به همدلی مثال زدنی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، گفت: با این همدلی در افقی چند ساله شاهد تبدیل شدن گرگان به کلان شهر پیشرفته خواهیم بود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی عصر امروز در حاشیه افتتاح جایگاه گاز طبیعی CNG در منطقه سعدآباد گرگان که به همت شهرداری این شهر ساخته شده است، اظهار کرد: امروز شهر گرگان در حال تبدیل شدن به یک کلان شهر با زیرساختهای فنی و عمرانی نسبتا خوب است که رسیدن به این هدف با همدلی و تلاش همه دلسوزان شهر محقق می شود.

وی با بیان اینکه تعامل شهرداری و پلیس راهور در گرگان بسیار خوب و مثال زدنی است، افزود: با تعاملی که صورت گرفته قطعا در آینده ترافیک شهری در گرگان روان تر خواهد شد.

شهردار گرگان از اختصاص 115 میلیارد تومان اعتبار برای رفع نیازهای شهری در حوزه حمل و نقل گرگان خبر داد و گفت: جایگاه گاز طبیعی CNG منطقه سعدآباد گرگان در همین راستا و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی شهرداری گرگان ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک گرگان روان می شود/ تاکسی های آتش نشان در خدمت ایمنی شهر

ترافیک گرگان روان می شود/ تاکسی های آتش نشان در خدمت ایمنی شهر