مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:452022-12-25اقتصادي

توسعه کمربندی های شهر اردبیل نیاز به اعتبار ملی دارد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: توسعه کمربندی های شهر اردبیل با هدف کاهش ترافیک شهری ضروری است و نیاز به اعتبار ملی دارد.

- بهروز اسکندرپور در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بسیاری از شهروندان برای طی مسیر طولانی و جلوگیری از برخورد با ترافیک از کمربندی تردد می کنند، اظهار کرد: توسعه کمربندی های شهر اردبیل با هدف کاهش ترافیک شهری ضروری است و نیاز به اعتبار ملی دارد.

وی بیان کرد: شهروندان از ترافیک شهری گلایه مند هستند و ترافیک به یک چالش اصلی در شهر اردبیل تبدیل شده است و بی شک اجرای کمربندی هم به دلیل تردد خودروهای سنگین و کاهش ترافیک مورد استقبال خواهد بود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: مسائل و مشکلات زیادی در حوزه خدمات شهری، فضای سبز و هوشمندسازی داریم که برای رفع این مشکلات نیازمند حمایت های دولتی هستیم.

اسکندرپور با بیان اینکه توسعه فرودگاه به دلیل برند بودن اردبیل به شهر گردشگری باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، گفت: با توجه به اینکه اردبیل در سال 2023 میزبان رویداد گردشگری کشورهای عضو اکو خواهد بود بنابراین با تخصیص قطره چکانی اعتبارات دولتی نمی توان در زمان تعیین شده پروژه های شهری را به اتمام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کمربندی های شهر اردبیل نیاز به اعتبار ملی دارد

توسعه کمربندی های شهر اردبیل نیاز به اعتبار ملی دارد