مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 21:052022-12-25سياسي

به بهانه گسترش مراکز درمانی و گردشگری نباید چوب حراج به باغات زده شود


لازم است از داشته ها و عقبه های سبز شهر صیانت، حمایت و نگهداری کنیم، شیراز، ‏قطب پزشکی و گردشگری است که می بایست زیرساخت های مربوطه را گسترش داد اما نباید اجازه داد ‏به نام گسترش مراکز درمانی و گردشگری چوب حراج به باغات زده شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هاجری عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر شیراز گفت: با افتخار به تأسی و تمسک به سیره فاطمی و علوی به عنوان نسخه حیات طیبه و مومنانه، لازم و ضروری است ‏همراه و همگام با مردم بعنوان سرمایه ملی و اجتماعی، نسخه فاطمی را بعنوان الگوی برتر و بی بدیل در تمامی ‏مراکز آموزشی و پرورشی، بعنوان درس نظری و عملی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

هاجری ادامه داد: ملت سرفراز ایران، شیفته ‏و شیدای اهلبیت عصمت و طهارت (ع) بوده و خواهند بود و حاضر نیستند آنها را با هیچ قدرت، ثروت و ‏شهرتی معاوضه کنند.

در سالگرد جان فدای آرمان ها و ارزش ها شهید سلیمانی، بهترین دستاوردهای آن ‏سرباز ولایت، لشکر فاطمیون بوده و هست که در افق جبهه مقاومت اسلامی می درخشد.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه با اشاره به مواردی در خصوص اصلاح مدیریت شهری گفت:  فضا و هوای پاک و مصفای شیراز نتیجه و ثمره حفظ و صیانت از اکثریت باغات شیراز و باغ شهرهای ‏اطراف شیراز است، لازم است از دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه گسترش مراکز درمانی و گردشگری نباید چوب حراج به باغات زده شود

به بهانه گسترش مراکز درمانی و گردشگری نباید چوب حراج به باغات زده شود