مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:002022-12-25پزشكي

کشف حدود 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق دارویی در خراسان شمالی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کشف بیش از 70 قلم کالای قاچاق به ارزش حدود 3 میلیارد ریال در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- سید علی وکیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی 9 ماه نخست سال جاری بیش از 70 قلم کالای قاچاق از عطاری ها و باربری های استان توسط بازرسان و کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت کشف و ضبط شد که ارزش این کالاها بیش از 420 میلیون ریال برآورد می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه از این تعداد 11 قلم مواد مخدر بوده است که با هوشیاری کارشناسان معاونت غذا و دارو شناسایی و ضبط شد، گفت: همچنین طی اقدامی مشترک با پلیس امنیت اقتصادی، هزار جعبه مکمل قاچاق به ارزش 2 و نیم میلیارد ریال کشف شده است.

وی با تأکید بر استمرار بازرسی کارشناسان از عطاری ها، بیان کرد: نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد تا عده ای سودجو نتوانند برای کسب منفعت بیشتر، سلامتی مردم را به خطر بیندازند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها به شهروندان توصیه کرد: فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل را از مراکز قانونی و معتبر خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق دارویی در خراسان شمالی

کشف حدود 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق دارویی در خراسان شمالی