مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:402022-12-25سياسي

پوستر «تا صد سالگی باستانی پاریزی» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه آینه دار دوران در سال های گذشته دو دوره برگزار شد و امسال همزمان با زادروز محمد ابراهیم باستانی پاریزی فقط به رونمایی از پوستر برنامه های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» و اعلام برنامه های خود تا یکصد سالگی .

- در تداوم سلسله برنامه های آینه دار دوران (نکوداشت استاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی) از پوستر تا صد سالگی باستانی پاریزی با حضور فرزند او در باغ موزه نگارستان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه آینه دار دوران در سال های گذشته دو دوره برگزار شد و امسال همزمان با زادروز محمد ابراهیم باستانی پاریزی فقط به رونمایی از پوستر برنامه های تا صد سالگی باستانی پاریزی و اعلام برنامه های خود تا یکصد سالگی این استاد شناخته شده زبان و ادبیات فارسی پرداخت.

از پاریز تا پاریس و از باستانی پاریزی تا خواجوی کرمانی عنوان برنامه های آینه دار دوران (نکوداشت استاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی) در سال های گذشته بود.

در این جلسه حمید باستانی پاریزی، فرزند استاد باستانی پاریزی بر توجه به جایگاه و شخصیت دانشگاهی استاد باستانی پاریزی در کنار شخصیت فرهنگی او در برنامه های ویژه نکوداشت وی و ویژه برنامه یکصد سالگی استاد تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر «تا صد سالگی باستانی پاریزی» رونمایی شد

پوستر «تا صد سالگی باستانی پاریزی» رونمایی شد