مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:402022-12-25ورزشي

رفع مشکلات پروژه های ورزشی و جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در اولویت است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات پروژه های ورزشی و جامعه ورزش استان در اولویت قرار می گیرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات پروژه های ورزشی و جامعه ورزش استان در اولویت قرار می گیرد.

سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه چهارم دی ماه 1401 در شورای عالی ورزش استان افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری، هتل -خوابگاه ورزشی یاسوج جزء پروژه های اولویت دار هستند که با برآورد اعتبارات باید مورد توجه قرار گیرند.

وی اظهار کرد: سالن ها، زمین ها و استخرهای ورزشی که در شهرهای مختلف استان در دست اجرا هستند در اعتبارات متمم و همچنین در سفر دور دوم دولت به استان دیده می شوند، بنابراین تمام پروژه های ورزشی در سطح استان که اعتبار برای آنها در نظر گرفته نشده و نیازمند اعتبار هستند احصاء شوند تا در تهران پیگیر اعتبار شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هفت هزار میلیارد تومان پول متمم سفر برای استان در نظر گرفته شده که محل هزینه کرد آن مشخص است اما در دور دوم سفر بخش ورزش استان به خوبی دیده خواهد شد.

احمدزاده بر توسعه ورزش استان در رشته و سطوح محتلف تاکید و تصریح کرد: متولیان حوزه ورزش با انگیزه دادن به جوانان و نوجوانان زمینه حضور و فعالیت آنها در رشته های مختلف ورزشی را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات پروژه های ورزشی و جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در اولویت است

رفع مشکلات پروژه های ورزشی و جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در اولویت است