مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:052022-12-25سياسي

مدارس شاهد در حوزه آموزش موفق بودند


می توان اردوهای راهیان نور را در مدارس شاهد با تمرکز بیشتری انجام داد و از تجربیات بنیاد شهید در برگزاری این اردوها استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف نوری در نشست ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش وپرورش که با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، با اشاره به مطالعات آینده پژوهی در محیط های کاری و آموزشی، بر ضرورت تحول در این محیط ها تأکید کرد و گفت: باید مدرسه را بر اساس نیازهای نسل جدید آماده کنیم.

وی با بیان این که امیدواریم خدمت شایسته ای به فرزندان شاهد و ایثارگر در مدارس شاهد داشته باشیم، اظهار کرد: باید نگاه فرهنگی و تربیتی به مسائل آموزش وپرورش داشت، لذا باید مطالعاتی برای تحقق اهداف مدارس شاهد داشت و بر اساس آن الگویی برای مدارس شاهد در دوره های کوتاه مدت و بلندمدت مشخص شود.

نوری بابیان این که مدارس شاهد در حوزه آموزش سایر حوزه ها موفق بوده اند، اظهار کرد: ائتلاف بین دو نهاد فرهنگی، یعنی آموزش وپرورش و بنیاد شهید در مدارس شاهد شکل گرفته است و این ائتلاف الگوی موفقی بوده است که باعث شده است تا مدارس شاهد به یک الگو برای سایر مدارس تبدیل شود، لذا متقاضیان ثبت نام این مدارس زیاد است و مردم هم از عملکرد این مدارس راضی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس شاهد در حوزه آموزش موفق بودند

مدارس شاهد در حوزه آموزش موفق بودند