مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:402022-12-25اجتماعي

تخصیص حقابه 100 میلیون مترمکعبی به بختگان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: با موافقت استاندار، امسال 100 میلیون مترمکعب به عنوان بخشی از حقابه تالاب بختگان، امسال از سد درودزن رهاسازی خواهد شد.

- عطا پورشیرزاد یکشنبه 4 دی با اشاره به برگزاری چهاردهمین جلسه ستاد احیا و حفاظت از تالاب های استان فارس، به خبرنگاران گفت: پیگیری جذب اعتباراتی نظیر اعتبارات مربوط به ماده 56 برای اجرای سیستم های نوین آبیاری با اولویت حوضه آبخیز تالاب بختگان و گزارش آن به ستاد به صورت مستمر در کنار تکمیل نقشه های کاداستر کلیه پلاک های حوضه آبخیز تالاب های استان تا پایان سال 1401 از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

به گفته این مقام مسئول با توجه به تخصیص اعتبارات ویژه به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مطالعات پیشنهادی منابع طبیعی در حوضه آبخیز تالاب ها در اولویت قرار گرفته این در حالی است که نهایی کردن مطالعات انتقال آب سد نرگسی به تالاب پریشان و کنتوردار کردن 190 حلقه چاه حاشیه این تالاب با اولویت ویژه از دیگر تصمیمات جلسه ستاد حفاظت تالاب های فارس بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس خاطرنشان کرد: پیگیری ونظارت مستمر فرمانداران شهرستان های تالابی برای اجرایی شدن 15 درصدی تخریب چاه های غیرمجاز در شهرستان ها و 25 درصدی درحوضه آبریز تالاب ها و جلوگیری از حفر مجدد این چاه ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص حقابه 100 میلیون مترمکعبی به بختگان

تخصیص حقابه 100 میلیون مترمکعبی به بختگان