مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:202022-12-25سياسي

اهتمام به علم و سواد آموزی باید مورد توجه مسئولان باشد


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پایه گذاری نهضت سواد آموزی توسط امام خمینی(ره) گفت: اهتمام به علم و سواد آموزی باید مورد توجه مسئولان باشد.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پایه گذاری نهضت سواد آموزی توسط امام خمینی(ره) گفت: اهتمام به علم و سواد آموزی باید مورد توجه مسئولان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر یکشنبه در دیدار معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش و مدیران نواحی شهر کرمانشاه اظهار کرد: دانش و آگاهی عامل پیشرفت و ترقی جوامع است.

وی سواد، شناخت، علم و آگاهی را اساس قدرت کشور دانست و افزود: برخی کشورهای پیشرفته با جمعیت کمتر اما سواد و آگاهی بیشتر و با رشد سوادشان توانستند در دنیا حرف برای گفتن داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به کلام امام علی (ع) العلم سلطان دانش و آگاهی و پیشرفت در این زمینه را عامل قوت و قدرت دانست و تصریح کرد: اهتمام به علم و سواد آموزی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد.

علما بیان کرد: امام راحل (ره) با دید بلند و عمیق خود آینده کشور را می دید و پیش بینی می کرد و از مهمترین اقدامات امام بعد از پیروزی انقلاب تشکیل نهضت سواد آموزی بود، این کار در دنیا پیچید و بازتاب گسترده ای داشت و انصافاً تا به حال نتیجه بخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام به علم و سواد آموزی باید مورد توجه مسئولان باشد

اهتمام به علم و سواد آموزی باید مورد توجه مسئولان باشد