مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 15:052022-12-25اجتماعي

سرویس دهی رایگان مترو و برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد در روز شهادت حضرت زهرا(س)


قطار شهری و ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز شهادت حضرت زهرا(س)   به صورت رایگان سرویس دهی می کند.

- سرویس دهی رایگان مترو و برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد در روز شهادت حضرت زهرا(س) ایسنا/خراسان رضوی قطار شهری و ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر در روز شهادت حضرت زهرا(س)   به صورت رایگان سرویس دهی می کند.

علی اصغر نیشابوری، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، در این خصوص گفت: در راستای خدمات رسانی به عزاداران فاطمی ناوگان اتوبوسرانی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر سرویس دهی رایگان خواهد داشت؛ بر همین اساس سرویس دهی به زائران و مجاوران در روز سه شنبه، 6 دی ماه، در خطوط یک و سه بی آرتی، 12، 86، 50، 210، 82 و 62 به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجتبی زمانیان، سرپرست شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد نیز در این باره عنوان کرد: در راستای تسهیل دسترسی زائران فاطمی به حرم مطهر سرویس دهی خطوط مترو مشهد روز سه شنبه، 6 دی ماه، به صورت رایگان انجام می شود؛ بر همین اساس سرویس دهی به زائران و مجاوران در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) در خطوط یک و 2 مترو از ساعت هفت الی 22 رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس دهی رایگان مترو و برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد در روز شهادت حضرت زهرا(س)

سرویس دهی رایگان مترو و برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد در روز شهادت حضرت زهرا(س)