مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:552022-12-25اقتصادي

کشف 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق توسط علوم پزشکی خراسان شمالی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کشف حدود 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق توسط این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کشف حدود 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سید علی وکیلی گفت: بیش از 70 قلم کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون به ارزش حدود 3 میلیارد تومان کشف شده است.

وی اظهار کرد: طی 9 ماه نخست سال جاری بیش از 70 قلم کالای قاچاق از عطاری ها و باربری های استان توسط بازرسان و کارشناسان اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت کشف و ضبط شد که ارزش این کالاها بیش از 420 میلیون ریال برآورد می شود.

وکیلی با بیان اینکه از این تعداد 11 قلم مواد مخدر بوده است که با هوشیاری کارشناسان معاونت غذا و دارو شناسایی و ضبط شد، گفت: همچنین طی اقدامی مشترک با پلیس امنیت اقتصادی، هزار جعبه مکمل قاچاق به ارزش 2 و نیم میلیارد ریال کشف شده است.

وی با تأکید بر استمرار بازرسی کارشناسان از عطاری ها، بیان کرد: نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد تا عده ای سودجو نتوانند برای کسب منفعت بیشتر، سلامتی مردم را به خطر بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق توسط علوم پزشکی خراسان شمالی

کشف 3 میلیارد ریال فرآورده قاچاق توسط علوم پزشکی خراسان شمالی