مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:352022-12-25ورزشي

هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد برگزار می شود


رییس انجمن فوتبال کارگران هیات ورزش کارگری استان یزد از آغاز ثبت نام هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران این استان خبر داد و گفت: این مسابقات از بهمن ماه سال جاری آغاز و همزمان با هفته کارگر سال آینده به کار خود پایان خواهد داد.

- ایسنا/یزد رییس انجمن فوتبال کارگران هیات ورزش کارگری استان یزد از آغاز ثبت نام هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران این استان خبر داد و گفت: این مسابقات از بهمن ماه سال جاری آغاز و همزمان با هفته کارگر سال آینده به کار خود پایان خواهد داد.

عباس کلانتری ضمن اعلام این خبر، گفت: مسابقات فوتسال کارگران استان هر سال به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز و پس از برگزاری مسابقات مراحل گروهی و حذفی، فینال رقابتها در اردیبهشت ماه سال بعد، همزمان با هفته کارگر برگزار می شود.

وی فوتسال را یک رشته محبوب میان ورزشکاران به ویژه جامعه شریف کارگری دانست و افزود: یکی از اهداف اصلی برنامه ریزی و برگزاری این مسابقات توجه به سلامتی و افزایش نشاط در کارگران است که به تبع آن علاوه بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی، منجر به افزایش بهره وری نیز می شود؛ رشته فوتبال و فوتسال همواره مورد استقبال همه رده های سنی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد برگزار می شود

هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد برگزار می شود