مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:252022-12-25اقتصادي

این چند مشکل ساده را در پیام رسان های داخلی رفع کنید


موفقیت پیام رسان ها یا سکوهای داخلی در فضای مجازی مستلزم رفع نقاط ضعف آنها و افزایش کیفیت کارشان با استفاده از نقاط قوت پیام رسان های خارجی و نیز بهره بردن از جذابیت های بصری در طراحی صفحات پیام رسان است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، موفقیت پیام رسان ها یا سکوهای داخلی در فضای مجازی مستلزم رفع نقاط ضعف آنها و افزایش کیفیت کارشان با استفاده از نقاط قوت پیام رسان های خارجی و نیز بهره بردن از جذابیت های بصری در طراحی صفحات پیام رسان است.

 در این رابطه یکی از مهمترین اشکالات پیام رسان هایی مانند ایتا، کندی عملکرد (اصطلاحاً بالا آمدن) آنهاست که گفته می شود ناشی از محدویت پهنای باند و محدویت ظرفیت سرورهای مرکزی آنهاست، که رفع آن باید در اولویت قرار گیرد.

یکی دیگر از معایب پیام رسان های داخلی این است که متن های طولانی پس از انتقال به آنها دو یا چند تکه می شود که گاهی باعث می شود بخش های مختلف مطالب پس از ارسال جابجا شود و در عین حال کار برای انتقال به سایر پیام رسان ها را با مشکل مواجه می سازد، در حالی که در برخی از پیام رسان های خارجی، همه مطلب در یک فایل قابل ارسال است با این تفاوت که بخش اول مطالب قابل رویت است و برای رویت مابقی مطلب کافی است روی عبارت ادامه مطلب که با رنگ متفاوت در ذیل متن درج شده است کلیک شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این چند مشکل ساده را در پیام رسان های داخلی رفع کنید

این چند مشکل ساده را در پیام رسان های داخلی رفع کنید