مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:052022-12-25سياسي

بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه میزبان سوگواره یاس نبوی شدند


معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

- بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه میزبان سوگواره "یاس نبوی" شدند ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان از آغاز ایام فاطمیه شروع شده، گفت: این ویژه برنامه ها تا پایان روز شهادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اعزام 20 مبلغ برای برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه به نقاط مختلف استان، گفت: این مبلغین علاوه بر حضور در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان، در مدارس نیز حضور پیدا کرده تا جامعه به ویژه دانش آموزان را با سبک زندگی حضرت زهرا(س) آشنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه میزبان سوگواره یاس نبوی شدند

بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه میزبان سوگواره یاس نبوی شدند