مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 11:502022-12-25ورزشي

چشمک بُرد قابل پیش بینی به مهرام/ نفت در اندیشه جبران


رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی روز دوشنبه پیگیری خواهد شد که تیم های بالای جدول در اندیشه تکرار برد یا جبران شکست های خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم پیگیری می شود.

در این هفته از رقابت ها دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن پس از متحمل شدن باخت های پرانتقاد در لیگ غرب آسیا به مصاف تیم هایی می روند که در مرحله رفت شکست های بی دردسری را به آنها تحمیل کرده بودند.

نفت آبادان که با وجود متحمل شدن پنج باخت خود را درجمع مدعیان حفظ کرده در این هفته به مصاف نماینده مشهد می رود.

تیمی که سومین شکست این فصل را مقابل آن متحمل شد اما مترصد آن است به دنبال جبران شکست های متوالی برابر نبوغ اراک و کاله، دیدار با این تیم را هم اینبار با برد تمام کند و اینگونه برای بهبود وضعیتش در جدول صاحب شانس شود.

عملکرد بازیکنان مهرام هم در این هفته از رقابت ها قابل توجه است البته بیشتر از این حیث که آنها طی سه هفته گذشته به ترتیب برابر مس رفسنجان، ذوب آهن و شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کردند.

دیدار این هفته اما فرصتی است برای اینکه بتوانند به راحتی صاحب یک برد شوند و امتیاز کامل آن را مرهمی هرچند سبک بر فرصت های از دست رفته شان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمک بُرد قابل پیش بینی به مهرام/ نفت در اندیشه جبران

چشمک بُرد قابل پیش بینی به مهرام/ نفت در اندیشه جبران