مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:552022-12-25ورزشي

برگزاری همایش زنان در ورزش/ با وجود همه محدودیت ها می توان کار کرد


همایش زنان در ورزش توسط کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک برگزار شد و در این همایش عنوان شد که با وجود محدودیتها می توان در ورزش بانوان کار کرد.

- همایش زنان در ورزش توسط کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک برگزار شد و در این همایش عنوان شد که با وجود محدودیتها می توان در ورزش بانوان کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک همایشی با محوریت زنان در ورزش برگزار کرد.

این همایش یک روزه با حضور نواب رییس، کارشناسان و مربیان ورزش بانوان در فدراسیون های ورزشی و در 5 محور اصلی چشم انداز ورزش زنان، حفاظت از ورزشکاران ، نقش ورزش زنان در ارتقاء ورزش کشور، توسعه ورزشهای تیمی و توسعه ورزشهای پایه در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی پور معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک و رییس کمیسیون زنان و ورزش، محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی در این نشست حضور داشتند.

*زنان همه کشورها باید اجازه فعالیت داشته باشند مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک در این همایش بیان کرد: برگزاری این همایش ها باعث انتقال تجربه ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش زنان در ورزش/ با وجود همه محدودیت ها می توان کار کرد

برگزاری همایش زنان در ورزش/ با وجود همه محدودیت ها می توان کار کرد