مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:402022-12-25اقتصادي

رشد بی سابقه سهم تولید داخل در رکورد جدید ایران خودرو


مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این که کم تر از سه درصد تولید این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد:خودروهای داخلی بیش ترین سهم را در 32 سال اخیر و از زمان آغاز همکاری خارجی در سبد ایران خودرو دارد.

- اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس - مهدی خطیبی با تاکید بر این که فعلا و در سال جاری برنامه ای برای واردات در دستور کار ایران خودرو قرار ندارد، گفت: اولویت فعلی تمرکز بر توسعه محصولات است و با تلاش و کمک متخصصان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگانی و دانشگاهی، به درجه ای از بلوغ و خودباوری در تولید محصول و قوای محرکه دست یافته ایم که توانایی و ظرفیت پاسخ گویی به نیازهای کشور با سبد محصولات داخلی هم کلاس با گزینه های واردات را داریم.

وی با بیان این که می توان با تولیدات داخل پاسخ گوی نیازهای مشتریان بود، اظهار کرد: در سال جاری برنامه ایران خودرو، پیشبرد اهداف طرح تحول کیفیت محصولات و تمرکز بر تحقیق و توسعه و تولید محصولات به روز و جدید است.

خطیبی افزود: در سال آینده دو محصول جدیدی که قابل رقابت با خودروهای خارجی است، وارد بازار خواهد شد و می توان گفت دارا بودن استانداردهای مصوب و کیفیت مطلوب آن تمایل مشتریان به خرید محصولات داخلی را افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بی سابقه سهم تولید داخل در رکورد جدید ایران خودرو

رشد بی سابقه سهم تولید داخل در رکورد جدید ایران خودرو