مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:202022-12-25اجتماعي

برف و باران در جاده های 9 استان کشور/ انسداد 9 محور


در حین رانندگی به هنگام بارش برف و باران نیز رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز هشدار همیشگی پلیس به رانندگان است.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده های 9 استان کشور خبرداد و گفت که درحال حاضر 9 محور اصلی و فرعی نیز در کشور مسدود است.

  سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده های کشور گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، کردستان، تهران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان هستیم.

همچنین در برخی از محورهای استان های ایلام و قم نیز بارش باران گزارش شده است.

    وی با بیان اینکه در شرایط بارش برف و باران توصیه می شود که رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: در شرایط زمستانی لازم است که رانندگان حتما تجهیزات زمستانی و به خصوص زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و از آن در جاده ها و گردنه های برفگیر استفاده کنند.

پربودن باک خودرو در آغاز سفر و همراه داشتن موادغذایی کافی و لباس گرم نیز از دیگر مواردی است که برای سفر در ایام زمستان توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در جاده های 9 استان کشور/ انسداد 9 محور

برف و باران در جاده های 9 استان کشور/ انسداد 9 محور