مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:552022-12-25اقتصادي

پیشرفت 75 درصدی پروژه پل کیازنیک املش


فرماندار املش از پیشرفت 75 درصدی پروژه پل کیازنیک خبر داد و گفت: با اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار پروژه تا اوایل سال 1402 به بهره برداری می رسد.

- مختار رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند اجرای پروژه کیازنیک املش، اظهار کرد: این پل دو شهرستان املش و لنگرود را به هم متصل می کند در سیل سال 97 تخریب شد و سال 98 روند احداث و بازسازی مجدد آن کلید خورد.

وی با اشاره به نگاه جدی دولت سیزدهم در اجرای پروژه های بر زمین مانده افزود: دولت سیزدهم برای اجرای پروژه های ابتر و نیمه تمام اهتمام جدی دارد و این رویکرد در گیلان و شهرستان املش با جدیت دنبال می شود.

فرماندار املش با بیان اینکه احداث پل کیازنیک با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون تومان در سال 98 شروع شد، گفت: تاکنون 12 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده و 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه اجرای پروژه پل کیازنیک املش خبر داد و اضافه کرد: طبق تعهدات پیمانکار این پروژه تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بازدید استاندار از پروژه، افزود: به دلیل اهمیت این پل برای اهالی دو شهرستان املش و لنگرود، در احداث و بهره برداری آن باید سرعت بخشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 75 درصدی پروژه پل کیازنیک املش

پیشرفت 75 درصدی پروژه پل کیازنیک املش