مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:202022-12-25حوادث

کشف محموله 250 کیلوگرمی مرفین در سلماس


سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان سلماس موفق به انهدام باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و کشف محموله سنگین مواد مخدر از نوع مرفین شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی دادستان سلماس گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان سلماس موفق به انهدام باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و کشف محموله سنگین مواد مخدر از نوع مرفین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی خداکرمی در جمع خبرنگاران به اشاره به عملیات موفق سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان سلماس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان سلماس در روزهای اخیر یک باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

خداکرمی افزود: علاوه بر شناسایی و متلاشی شدن این باند مواد مخدر، محموله 250 کیلوگرمی مرفین که توسط این باند از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط گردید.

دادستان عمومی و انقلاب سلماس خاطرنشان کرد: این میزان مواد مخدر به طور ماهرانه ای در یک تریلی جاسازی شده بود که به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدودا 500میلیارد ریال است، تصریح کرد: در این زمینه 4 نفر دستگیر و یک تریلی و یک خودروی سواری توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 250 کیلوگرمی مرفین در سلماس

کشف محموله 250 کیلوگرمی مرفین در سلماس