مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:002022-12-25ورزشي

کوتاهی وزارت ورزش برای سه فدراسیون جدید/ حرکت برخلاف اساسنامه


فدراسیون های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.

- فدراسیون های نوپا ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با وجود بسیاری از واکنش های تند و صریحی که منفک شدن انجمن آمادگی جسمانی از فدراسیون ورزش های همگانی و تغییر ساختار آن به فدراسیون به همراه داشت، شکل گیری فدراسیون های نو در ورزش ایران با تشکیل دو فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی و بادبانی ادامه پیدا کرد.

وزارت ورزش با تعیین سرپرست برای این فدراسیون ها آغاز حیات شان در ساختار این وزارتخانه را اعلام کرد و در واقع اینگونه به آنها مجوز لازم برای شروع به کار داد.

سرپرست های منصوب با استناد به حکم ابلاغی توسط رییس دستگاه ورزش خیلی زود برای دست به کار شدند تا با طی کردن هر چه زودتر مراحل اداری و مالی، برنامه ها و فعالیت های خود و فدراسیون شان را روی ریل بیندازند و زودتر به عنوان یک فدراسیون فعال در کنار دیگر فدراسیون هایی که پیشینه ای عریض و طویل در ورزش دارند، قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی وزارت ورزش برای سه فدراسیون جدید/ حرکت برخلاف اساسنامه

کوتاهی وزارت ورزش برای سه فدراسیون جدید/ حرکت برخلاف اساسنامه