مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 07:502022-12-25حوادث

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارش ها در برخی محورهای استان گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان لغزنده است و رانندگان باید احتیاط بیشتری حین رانندگی داشته باشند.

- سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به استمرار بارش در چند روز گذشته گفت: در حال حاضر بارندگی در دو محور حمیل به اسلام آبادغرب و گواور به اسلام آبادغرب همچنان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین در حال حاضر حاضر در محور اسلام آبادغرب به حمیل در گردنه قلاجه، محور کنگاور به صحنه در گردنه بیدسرخ و محور بیستون به سنقر و کلیایی در گردانه مله ماس شاهد وجود مه گرفتگی غلیظ هستیم.

دستغیب با بیان اینکه تمامی محورهای استان باز بوده وترافیک در آنها روان است، گفت: در حال حاضر تنها محور پاوه به سمت مریوان به دلیل ارتفاع زیاد برف مسدود است و محور جایگزین آن هم مریوان-سنندج-کامیاران-کرمانشاه و محور مریوان-سروآباد-کامیاران-کرمانشاه است.

وی افزود: محور پاوه-مریوان هرساله مدت بسیاری در طول سال مسدود است و ارتفاع برف در این محور گاها به پنج تا شش متر هم می رسد و هم اکنون حدود دو تا سه متر برف دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: درمجموع به دلیل بارش های دو سه روز اخیر هم اکنون سطح تمام محورهای استان لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است